اهمیت داشتن وبسایت در اجرای یک کمپین تبلیغاتی

افراد محصول را نمی‌خرند. آن‌ها بهای مزیتی که در ازای خرید این محصول نصیب‌شان می‌شود را می‌پردازند. برای مثال، افراد برای ایربگ یا ترمزهای دیسکی یک خودروی مرسدس بنز پول نمی‌دهند. افراد خودروهای مرسدس را می‌خرند، زیرا در آن‌ها احساس امنیت می‌کنند. پیش از ارائه‌ی یک محصول یا سرویس به بازار، به این فکر کنید که محصول شما چه چیزی را به داشته‌های مشتری اضافه خواهد کرد. آیا باعث صرفه‌جویی در زمان آن‌ها خواهد شد؟ آیا زندگی را برایشان آسان خواهد کرد؟ اگر تبلیغات را با عنصر مزیت آمیخته کنید، قطعا نتیجه خواهید گرفت.

بسیاری از کسب و کارها در کمپین‌ تبلیغاتی‌شان فقط روی خدمات‌ و تلاش‌هایشان در زمینه‌های مختلف تمرکز می‌کنند و بطور کامل از یاد می‌برند که آن‌ها یک وبسایت نیز دارد. اگر وبسایت‌تان به یک بازبینی اساسی نیاز دارد، پیشنهاد می‌کنیم که کمپین‌ تبلیغاتی‌تان را تا بعد از رفع مشکلات وبسایت به تعویق بیاندازید. در دنیای امروز و با توجه به افزایش دسترسی افراد به اینترنت، مشتریان اغلب از راه‌های اینترنتی و مشخصا وبسایت یک کسب و کار، با آن ارتباط برقرار می‌کنند و آشنا می‌شوند. اگر وبسایت‌تان از مد افتاده و کهنه به نظر برسد، قطعا تاثیری جدی در برداشت اول مخاطب از کسب و کار خواهد داشت.

در ابتدا اطمینان حاصل کنید که وبسایت با برند در یک راستا قرار دارند و وبسایت می‌تواند کاتالیزگر کمپین باشد. در واقع وبسایت باید بتواند بصورت مختصر و خلاصه، برند و محصول را به مخاطب توضیح دهد و فرآیند خرید محصول یا دریافت سرویس نیز باید در نهایت سهولت طراحی شوند. البته در نهایت فراموش نکنید که بصورت دائمی تست‌های عمکلرد را روی وبسایت اجرا کنید و اطمینان حاصل کنید که تمامی بخش‌های وبسایت مثل حساب‌های کاربری، خرید و … به درستی کار می‌کنند و مشکلی در آن‌ها وجود ندارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *